Produktfrågor

Proshop kundenservice

  • Nej, vi har dessvärre inte prisgaranti.

  • Varans pris fastslås när du trycker på beställningsknappen. Har det blivit en prisändring innan varan har sänts kan priset uppdateras genom att ringa kundservice 08-500 870 30.

  • Privatkunder kan använda sin ångerrätt, och beställa en ny till uppdaterat pris.

  • Vi kan tyvärr inte avslöja vilka varor som kommer få extrapris. Helgerbjudanden offentliggörs varje fredag eftermiddag. Om du får Proshops nyhetsbrev ser du erbjudanden redan fredag förmiddag.

  • Ja, det kan du, om du skickar en faktura med tullverkets stämpel och kontodetaljer för återbetalning till [email protected].

• Ja, du har samma reklamationsrätt och ångerrätt som när du köper nya produkter.

• Demovaror hos Proshop är grymma erbjudanden på varor där en tidigare kund har använt sin ångerrätt, produkten har blivit reparerad eller varor som kommer till oss utan originalemballage.

• Våra demovaror är testade och fungerar, men originalemballaget kan saknas och eventuellt saknas vissa tillbehör, dock inga tillbehör som är nödvändiga för att varan ska kunna utföra sin primära funktion. Batterier och/eller laddare följer med om de är inkluderade i originalvaran.

• Det är ej möjligt att beställa fler än vad vi har i lager. 

• Du har samma ångerrätt och reklamationsrätt som vid köp av nya varor.

Fick du inte svar på din frågor?

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har fler frågor:

Skicka mail till Proshop som privatkundSkicka mail
Ring till oss tel. 08-500 870 30Ring oss
Skicka mail till Proshop som företagskundSkicka mail