Kundservice

HITTA SVARET PÅ DIN FRÅGA NEDANFÖR
I nedanstående rutor kan du hitta svar på nästan alla frågor du kan ha till oss. Om du inte hittar det svar du letar efter kan du självklart alltid ringa eller skriva till oss. Vi sitter alltid redo att hjälpa dig!
HITTA SVARET PÅ DIN FRÅGA NEDANFÖR
I nedanstående rutor kan du hitta svar på nästan alla frågor du kan ha till oss. Om du inte hittar det svar du letar efter kan du självklart alltid ringa eller skriva till oss. Vi sitter alltid redo att hjälpa dig!
HITTA SVARET PÅ DIN FRÅGA NEDANFÖR
I nedanstående rutor kan du hitta svar på nästan alla frågor du kan ha till oss. Om du inte hittar det svar du letar efter kan du självklart alltid ringa eller skriva till oss. Vi sitter alltid redo att hjälpa dig!
HITTA SVARET PÅ DIN FRÅGA NEDANFÖR
I nedanstående rutor kan du hitta svar på nästan alla frågor du kan ha till oss. Om du inte hittar det svar du letar efter kan du självklart alltid ringa eller skriva till oss. Vi sitter alltid redo att hjälpa dig!
De vanligaste frågorna
- Du kan se din orderstatus i ditt kundcenter. Du kan logga in i ditt kundcenter i övre högra hörnet: «Logga in» (om du har glömt ditt lösenord kan du klicka här.)
- Under extraordinära perioder som t.ex. Black Friday, kan det förekomma förseningar.
- Du kan följa ditt paket genom Track & Trace-nummret som finns i din orderbekräftelse.
- Det kan gå upp till 24 timmar innan scanningar/uppdateringar är synliga på speditörens hemsida.
- Om varan inte har ankommit till tiden får du gärna kontakta speditören först.
- Ja, om du köper som privatperson så har du 14 dagars ångerrätt. Var uppmärksam på att du själv ska betala frakten tillbaka till Proshop. Vi kan tillhandahålla fraktsedlar som vanligtvis kostar 85kr.
- Vid företagsköp finns det inte ångerrätt, men du är alltid välkommen att kontakta oss, så kan vi undersöka om vi kan hjälpa eller göra ett undantag i ditt ärende.
- Du kan se statusen på ditt reklamationsärende i kundcentret, som du kan gå till här. Vi vet tyvärr inte mer än de uppdateringar du får via mail.
- Varans pris fastslås när du trycker på beställningsknappen. Har det blivit en prisändring innan varan har sänts kan priset uppdateras genom att kontakta kundservice.
- Du hittar dina licenser under ”Licenskoder" i ditt kundcenter. Vid varje licens så finns det en beskrivning av hur du aktiverar dina licenser. Du kan även se dina licenser här.
- Maxibrev 2-4 vardagar, levereras om möjligt till postlåda/dörr, annars till serviceställe. Endast för ordrar under 1.000:- och vissa volym-/viktmått. Ingen föravisering och begränsad spårning.
- Postpaket närmsta ombud 1-2 vardagar, levereras till närmsta tillgängliga postombud (enligt Postnord). SMS eller Email-notifikation när den finns att hämta, detaljerad spårning.
- Hempaket - Leverans till dörr 1-2 vardagar + utkörning, fraktval avhämtning eller val av leveransdag när försändelsen är framme på närmsta sorteringscentral. SMS eller Email-notifikation när man kan välja leverans, detaljerad spårning.
- Företagsfrakt 1-2 vardagar, endast företagsköp, leverans till adressen. SMS eller Email-notifikation när den finns att hämta, detaljerad spårning.
HITTADE DU INTE SVARET DU SÖKTE?
Du är alltid välkommen att ringa eller skriva till oss:

Skriv till Proshop Privat:
[email protected]

Skriv till Proshop Företag:
[email protected]