Menu

Hjälp

Guide:
Så dokumenterar du en fraktskada

Kom ditt paket inte fram helskinnat? Det är vi ledsna att höra. Här hittar du en kort guide, till hur du dokumenterar din transportskada.

Normalt hittar vi en lösning på transportskadesaker inom få dagar. Allt efter omfånget av skadan är lösningen antingen utbyte mot en ny vara, kreditering av köpesumman eller avslag på priset.

Skicka bilddokumentation på skadan

För att vi bäst möjligt ska kunna hjälpa dig, har vi behov för bilddokumentation av skadan. Helt konkret behöver vi:

  1. Hela det yttre emballaget med synlig skada. Här behöver vi bilder av både: Försändelse-emballaget og Produktemballaget.
  2. 1. Den inre inpackning med synlig skada. Här behöver vi bilder av både Försändelse-emballaget og Produktemballaget.
  3. Hela produkten med synlig skada.

Skicka oss bilderna i ett mail

Bilddokumentation ska vara i JPEG/JPG-format.

Vi rekommenderar att du sparar allt tillbehör och emballa, i tilfälle av att du behöver returnera produkten till oss.

Se exempel på de bilder vi behöver nedan.

1. Bilder av hela den yttre förpackningen, både leverans- och produktförpackning

2. Bilder av inre emballage, både leverans- och produktförpackning

3. Bilder av produkten