Palo Alto Networks Palo Premium Support Program
Utökat serviceavtal, utbyte av delar i förväg, 3 år, leverans, svarstid: NBD, för P/N: PAN-PA-850
106 347,00 kr
85 077,60 kr exkl. moms
Gratis frakt
Beställningsvara, 3-4 vardagar leveranstid
Full access to the online support portal and 24 x 7 x 365 phone and email support are key elements of the Premium Support Program. Additional components of the Premium Support Program elements include full access to software fixes and features releases as well as advanced hardware replacement service with next business day shipping of replacement hardware.
Producent
Varunummer
3301472
Modell
PAN-SVC-PREM-850-3YR
Till producentens hemsida
Produktbeskrivning
Palo Premium Support Program - utökat serviceavtal - 3 år - leverans
Typ
Utökat serviceavtal
Inkluderad service
Utbyte av delar i förväg
Plats
Leverans
Full kontraktsperiod
3 år
Svarstid
Nästa arbetsdag
Designat för
P/N: PAN-PA-850
Allmänt
Inkluderad service
Utbyte av delar i förväg
Plats
Leverans
Full kontraktsperiod
3 år
Svarstid
Nästa arbetsdag
Specifikationer
Service och support
Utökat serviceavtal - utbyte av delar i förväg - 3 år - leverans - svarstid: nästa arbetsdag
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 1 timme - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 2 timmar under kontorstid - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 2
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 4 arbetstimmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 3
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 8 arbetstimmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - allvarlighetsgrad 4
Produktinformationsstöd - e-postrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år
Uppdatering vid nya versioner - 3 år
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 1 timme - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 2 timmar under kontorstid - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 2
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 4 arbetstimmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 3
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 8 arbetstimmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - allvarlighetsgrad 4
Produktinformationsstöd - e-postrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år
Uppdatering vid nya versioner - 3 år
Ovanstående information och specifikationer är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande. Vissa texter kan vara autogenererade eller maskinöversatta och kan därför ge texter som kan vara missvisande.