Upphämtnings order

- En kreditnotering innebär att du har fått pengarna tillbaka, och vår ekonomiavdelning kommer kontakta dig inom en vecka. Om de inte har kontaktat dig får du gärna ta kontakt med vår kundservice.
- Om mailet kommer från följande mailadress: [email protected] så kommer det från vår ekonomiavdelning, och innehåller en länk till proshop.se. Manuella mail kan också skickas ut av vår kundservice som då kommer från adressen [email protected] eller [email protected]
- Det beror på ditt betalningssätt och hur länge sedan du betalade för ordern. Har du betalat genom Klarna för mindre än ett år sedan kommer pengarna tillbaka genom ditt Klarna konto. Om ordern är mindre än 30 dagar gammal och betalad mer kort kan vi återbetala den genom MasterCard eller VISA. I alla andra fall behöver vi dina bankuppgifter för att återbetala dig.
- Om du har fått en kreditnotering och hellre vill få en ny vara av samma modell kan du ta kontakt med vår kundservice på [email protected] eller 08-500 870 30
- Det beror sig på vad som har hänt med varan under reklamationsärendet och hur mycket du har skickat in. Om din vara skickas tillbaka med varunummer 999911 så saknas det något för att vi kan ge dig pengarna tillbaka, om varan står med sitt originella varunummer är det oftast möjligt. Om du vill veta mer kan du kontakta kundservice på [email protected] eller 08-500 870 30

E-post privatkunder:
[email protected]

E-post företagskunder:
[email protected]

E-post privatkunder:
[email protected]

E-post företagskunder:
[email protected]