Hjälp

Tjänster och support - IBM 5days x 9hrs x 4hrs.resp - 13P0950
Varunummer: 2063185

IBM 5days x 9hrs x 4hrs.resp

ervicePac On-Site Repair, Utökat serviceavtal, material och tillverkning, 2 år, på platsen, 9x5, 4 h

27 223,00 kr 21 778,40 kr exkl. moms
Gratis frakt
Beställningsvara, 2-3 månaders leverans

If you have an IBM machine that is out of warranty, or you have an existing warranty service upgrade (WSU) or maintenance agreement that is about to expire, then post-warranty maintenance (MA ServicePac) is right for you. IBM MA ServicePac, post-warranty maintenance agreement, is a simple, cost-effective way to add maintenance services and enhance the availability of your IBM equipment.

Producent
Varunummer
2063185
Modell
13P0950
EAN
4053162201408
Till producentens hemsida
Produktbeskrivning
Lenovo Post Warranty Onsite - utökat serviceavtal - 2 år - på platsen
Typ
Utökat serviceavtal
Inkluderad service
Material och tillverkning
Plats
På platsen
Full kontraktsperiod
2 år
Svarstid
4 timmar (måltid)
Service tillgänglig
9 timmar om dagen/5 dagar i veckan
Designat för
eServer xSeries 260 8865; eserver xSeries 365 8862; System x3800 8865

Allmänt

Inkluderad service
Material och tillverkning
Plats
På platsen
Full kontraktsperiod
2 år
Svarstid
4 timmar (måltid)
Service tillgänglig
9 timmar om dagen/5 dagar i veckan

Specifikationer

Service och support
Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år - på platsen - svarstid: 4 h - tillgänglighet: 9 timmar om dagen (8:00 AM - 5:00 PM) / måndag - fredag

Ovanstående information och specifikationer är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande. Vissa texter kan vara autogenererade eller maskinöversatta och kan därför ge texter som kan vara missvisande.