Kritiska arbetsflöden och program måste alltid vara tillgängliga. Systemen som de finns på kräver mer än support av typen reparation/åtgärd - de behöver automatiserade, proaktiva och prediktiva metoder för att hantera problem innan de uppstår. ProSupport Plus är svaret.
ProSupport Plus skapades som en reaktion på dagens föränderliga datacenter och komplexa miljöer. Tjänsten kombinerar expertis, teknik och analyser så att du kan införa komplexa tekniker utan att oroa dig. Denna avancerade support förbättrar prestandan och stabiliteten proaktivt i dina kritiska system, så att du kan fokusera på verksamhetens strategiska mål.
ProSupport Plus skapades som en reaktion på dagens föränderliga datacenter och komplexa miljöer. Tjänsten kombinerar expertis, teknik och analyser så att du kan införa komplexa tekniker utan att oroa dig. Denna avancerade support förbättrar prestandan och stabiliteten proaktivt i dina kritiska system, så att du kan fokusera på verksamhetens strategiska mål.
Producent
Varunummer
2800556
Modell
M3540_3933
Till producentens hemsida
Produktbeskrivning
Dell Uppgradera från 3 År Basic Onsite till 3 År ProSupport Plus - utökat serviceavtal - 3 år - på platsen
Typ
Utökat serviceavtal
Inkluderad service
Material och tillverkning
Plats
På platsen
Full kontraktsperiod
3 år
Svarstid
Nästa arbetsdag
Service tillgänglig
10 timmar per dag/5 dagar i veckan
Designat för
Precision 3540, 3541, 3551
Allmänt
Inkluderad service
Material och tillverkning
Plats
På platsen
Full kontraktsperiod
3 år
Svarstid
Nästa arbetsdag
Service tillgänglig
10 timmar per dag/5 dagar i veckan
Specifikationer
Service och support
Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 3 år - på platsen - svarstid: NBD - tillgänglighet: 10 timmar per dag / måndag - fredag
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - webbstöd / internetstöd - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - e-postrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - webbstöd / internetstöd - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - e-postrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Ovanstående information och specifikationer är vägledande och kan utan förvarning ändras av producenten. Alla uppgifter lämnas med reservation för tryckfel, och bilder är vägledande. Vissa texter kan vara autogenererade eller maskinöversatta och kan därför ge texter som kan vara missvisande.