Hjälp

Leverans

Proshop kundeservice

  • Du kan följa ditt paket genom Track & Trace-nummret som finns i din orderbekräftelse
  • Det kan gå upp till 24 timmar innan scanningar/uppdateringar är synliga på speditörens hemsida
  • Om varan inte har ankommit till tiden får du gärna kontakta speditören först.
  • Vid synliga skador på paketet SKA du reklamera till Proshops kundtjänst inom 24 timmar via telefon 08-500 870 30
  • Vid dold skada SKA du reklamera till Proshops kundtjänst så fort som möjligt eller senast inom 5 dygn via telefon 08-500 870 30

Vid anmälan av fraktskada är det väldigt viktigt att vi får bilddokumentation av skadan. 
Få mer info via guiden här: https://www.proshop.se/Fraktskada

  • Du kan se statusen på din order i ditt kundcenter. Du kan logga in i ditt kundcenter i övre högra hörnet: «Logga in» (om du har glömt ditt lösenord kan du klicka här)
  • Ja, det er möjligt at splittra ordern så at vi levererar med flera paket. Kontakta oss på 08-500 870 30. Var uppmärksam på att det kan tillkomma fraktkostnader när en order splittras! Om du har betalat med kort så kommer vi även att behöva en ny korttransaktion.
  • Ja, det kan du, om du skickar en faktura med tullverkets stämpel och kontodetaljer för återbetalning till [email protected]

Du är alltid välkommen att kontakta oss om du har fler frågor

Ring till oss på 08-500 870 30

E-post privatkunder:
[email protected]

E-post företagskunder:
[email protected]